Leeyonk Sinatra - Tetep Mekenyem - JobLess

Breaking

Monday, July 28, 2014

Leeyonk Sinatra - Tetep Mekenyem



Leeyonk Sinatra - Tetep Mekenyem


CHORD + LIRIK







Intro : C G Am G F 2x

C      G          Am
  Ada kamu aku biasa
          G         F
Sing tepuk kamu rindu
       Em       F           C 
Mirib ulian biasa bareng bareng 
C          G            Am
  Setiap detik setiap menit
        G             F 
Setiap jam terus mejalan
       Em        F          C
Keto masih kisah raga bertahan 

C          G           Am
  Yen bin mani kamu hilang 
      G          F
Aku masih menghilang 
      Em          F         C
Tetep inget tetep simpen dihati 
C          G              Am
  Tetep semangat tetep berjuang 
      G          F
Tatap ja masa depan 
        Em       F         C
Walau perih terasa menyakitkan 

F G  Em   Am F     G    C
Aku jak kamu tetep sejalan 
F            G
Ku simpan kamu
Em           Am 
Kau simpan aku 
F      G   C
Tetep dihati 

Reff: 
           F            G
Ada sing ada aku bin mani
           Em           Am 
Ada sing ada disisin kamu 
           F           G       C
Tetep jalanang hidup cara biasane 
           F              G
Yen kamu rindu kangen jak aku
           Em         Am 
Kenanglah aku lewat lagu 
         F          G          C 
Lagune biasa sesai gendingang aku 


C          G           Am
  Yen bin mani kamu hilang 
      G          F
Aku masih menghilang 
      Em          F         C
Tetep inget tetep simpen dihati 
C          G              Am
  Tetep semangat tetep berjuang 
      G          F
Tatap ja masa depan 
        Em       F         C
Walau perih terasa menyakitkan 

F G  Em   Am F     G    C
Aku jak kamu tetep sejalan 
F            G
Ku simpan kamu
Em           Am 
Kau simpan aku 
F      G   C
Tetep dihati 


Reff: 
           F            G
Ada sing ada aku bin mani
           Em           Am 
Ada sing ada disisin kamu 
           F           G       C
Tetep jalanang hidup cara biasane 
           F              G
Yen kamu rindu kangen jak aku
           Em         Am 
Kenanglah aku lewat lagu 
         F          G          C 
Lagune biasa sesai gendingang aku  

Reff: 
           F            G
Ada sing ada aku bin mani
           Em           Am 
Ada sing ada disisin kamu 
           F           G       C
Tetep jalanang hidup cara biasane 
           F              G
Yen kamu rindu kangen jak aku
           Em         Am 
Kenanglah aku lewat lagu 
         F          G          C 
Lagune biasa sesai gendingang aku 
         F          G          C 
Lagune biasa sesai gendingang aku 
         F          G          C 
Lagune biasa sesai gendingang aku